Regi konyha naplója

Regi konyha naplója

Előszó

2017. november 18. - Regikonyhanaplója

Az első blog bejegyzésnek nagyon különlegesnek kellene lennie. 

Szerintem lassan hónapok óta készülök, hogy na most megírom. De mindig elhalasztottam. Á úgysem olvassa senki, á most ez az étel nem is olyan jó, tuti körbe röhögnének ha ezt feltölteném.

Aztán végig gondoltam. Miért is akarok blogot írni?

Első sorban azért, hogy a finom receptek, konyhai élmények, és ízek ne vesszenek el a süllyesztőben. Mert már számtalanszor előfordult, hogy kitaláltam, láttam, hallottam , kipróbáltam valami szuper receptet és természetesen ahogy az lenni szokott nem írtam fel.

Mert ez olyan jó lett, hogy úgy sem felejtem el...hát dehogynem :) Szerintem veled is történt hasonló. Aztán mikor próbálok vissza emlékezni, hogy is volt...és persze kimarad belőle valami és az íze sem úgy sikerül. Azért hogy ezt elkerüljem született meg ez a blog.

Azt nem mondom hogy gasztro zseni vagyok...azt sem hogy amit főzök az mindig fantasztikus. Sokszor Bridget Jones kék levese jut az eszembe és a körülötte lévő konyha rend, mert én is tuti mindig leejtek, vagy összetörök valamit :)

Viszont nagyon szeretek főzni és lelkes vagyok, szeretem képezni magam, imádom az újdonságokat.

Remélem a feltöltött receptek nem csak nekem és családomnak okoznak majd örömet, hanem neked is, aki elkészíted. Hátha találsz olyan praktikát, ötletet, ami neked is újdonság és amit tovább adhatsz annak akit szeretsz. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://regikonyhanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr7613290301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása